12 dec, inte långt kvar

när jag vaknade så kom jag att tänka på att nu är det inte många dagar tills jag ska göra min operation, jag ser fram emot den nåt otroligt ska bli skönt att äntligen få en mage om man är nöjd med. beslutet om att fixa min mage är inget jag gör för någon annan utan enbart för mig själv, jag är inte nöjd med att ha en "ledsen" mage och har möjligheten att fixa det utan att det berör någon annan, det är många som säger "men herre gud du e så ung och det är ju mkt pengar som du kan lägga på nåt annat ist." jag vet att jag är ung och jag vill inte se ut så här resten av mitt liv och jag vet oxå att det är mkt pengar för det är ju jag som har sparat ihop dom. så folk som säger att jag ska vänta och träna mer ska ju lägga ner sitt snack för att jag har fått det sagt till mig att så som min mage ser ut, kan man inte göra nåt annat en en operation för att fixa den, det går inte att träna bort, och vänta, det har jag gjort tillräckligt. längtar så ses på beach 2009:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0