En dag på stan

Japp det e mellandags rea och folk är helt tokiga affärerna är helt proppade med folk och dom bara drar och sliter i allt, men tycker att det fanns ganska så bra kläder på rean, fick 5 tjocktröjor men inga skor jag orkade inte prova.
Douglas fick en ny overall, hade tänkt att köpa från PoP men 1200 för en overall va lite saftigt tyckte jag, så det blev en från Åhléns den hade fått bäst i test av Plus.

Jag träffade oxå min Lovley Leo och tog en fika och snackad om allt och lite till, tror att vi skulle kunna sitta och prata i hur många timmar som helst, vi båda gillad att älta saker:D
nu är det bara 15 timmar kvar tills mitt lilla äventyr börjar, låter kankse konstigt men jag längtar, nåt otroligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0