God morgon

Måndag igen känns både bra och dåligt skulle gärna vara hemma under mitt täcke idag nu när det e helt beck svart ute, men det är ju alltid trevligt att träffa alla igen och höra vad dom har haft för sig under helgen.

Jag älskar att vara mamma det är nog det bästa som har hänt mig, hur underbart är det inte att vakna av en klapp på kinden och höra nån som frågar mamma ska vi gå upp nu sen att det råkar vara kl 03.10 e en helt annan sak, som igår när jag och douglas skulle sova, så precis när han börjar slumra till så säger han " Mamma, jag älskar dig" och jag svarar "åhhh, sötis jag älskar dig oxå"

Sen finns det självklart saker som man önskar att slippa som nu börjar han komma in i trots åldern och säger emot nästan vad man än säger, tror inte att det finns nån som kan irriterad mig så mkt som han kan vissa dagar, han kan vara hur jobbig som helst under en hel dag sen behövs det bara ett litet ord eller gest från honom så e allt som bortblåst.

Några sak som jag har lärt mig genom att vara mamma är att ha tålamod, planera saker och att ha många bollar i luften utan att känna mig stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0