Helt Underbart!

Shit vilken underbar morgon sol ute det känns helt fantastiskt att vakna jämnfört med det tråkiga gråa som man har vaknat till dom senaste veckorn.
Idag blir det färd till mitt favvo ställe IKEA shit vad jag gillar det stället, ska inte han nåt speciellt bara lite doftljusman lär väl komma hem med en kasse med prylar ändå.
Jag har nyligen fått veta en sak som gjorde mig väldigt glad, men det är en hemlis så kommer inte att säga nåt.
imorn blir det lilla julafton med tjejerna sista gången innan två av er sviker oss här hemma och faller för den frestande värmen.

Min förkylning börjar se sitt slut nu vilket e så skönt, blir så utråkad av att vara sjuk det e inte riktigt min grej känner jag.
Satt igår och kollade på bilderna från dubai med jobbet, vi hade det så skönt och kul saknar det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0