Imorgon e det Dax

Imorgon är det dagen med stort D, då min mage ska få bli fin, som jag har längtat efter, känner mig inte så nerövs alls, va lite nervös härom dagen men det är som bort blåst nu.
Idag så ska jag ge mig ut på stan och handla saker till dogges kalas han ska ha pirat tema, ska fika med Leo och sen ska jag kika lite på mellandags rean oxå om jag orkar trängas med folk, skulle vilja ha lite tröjor och kanske nåt par skor, inte för att jag behöver men man kan aldrig ha för mkt skor.
ska försöka få igång min foto skrivare oxå har inte ens tagit ut den från förpackningen än.
snart är det nyår oxå då blir det gratinerad hummer hos douglas farmor som vanligt, den här helt underbar det är så att det vattnas i munnen, nej nu vill jag ha mer kaffe så att jag vaknar till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0