ingen bra dag....

Nej idag har inte varit en bra dag av många andledningar bla att jag inte sålde så bra men hoppas att det släpper imorn.
jag känner mig lite deppig vet inte riktigt varför kan ju bero på att det e så mörkt hela tiden får ju inget ljus, förutom det från min skrivbordslampa men det e bara att hålla ut om typ två veckor så ska det börja gå motljusare tider.

Ikväll så blir det lugnt ska lägga douglas och sen blir det bad med ansiktsmask och C.S.I.
jag har börjat längta efter våren och sommaren, doften av blöt asfalt och syrén när man kan sitta ute långt in på natten, slippa alla kläder bara kunna ta på sig en klänning och sandaler och sticka iväg till stranden eller ta en pick-nick.
nej nu ska jag sluta drömma och fixa fram lite julkänsla, dom sa att det ska bli en vit lucia det kanske kan hjälpa mig lite.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0