Lucia

God morgon härligt med helg, idag så blir det lite städande och sen blir det att åka till douglas farmor för lite födelsefirande/lucia. Igår va det lucia på dagis så härligt att man nästan blev tårögd.


Jag har för första gången lyckats med att fixa julkort och få iväg dom i tid, nja jag gjorde inte korten det va douglas gudmor som gjorde,tack än en gång!
Imorn tror jag att vi ska ge oss på att bygga pepparkakshuset, det var år och dar sen jag gjorde det men vi får se hur det blir. Jag ska försöka va duktig och ta ett foto när det är klart.
Såg faktist Idol finalen igår, har inte följt det en enda avsnitt, han e otroligt duktig den där Kevin Grattis!
Nu måste jag ha mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0