Självförtroende... Nåt alla borde ha mer av

Jag har tänkt mkt på självförtroende nått som jag har mkt av.
Tänkt på det här med folk som inte kan gå utanför dörren utan smink tex, är det för dom tycker att dom e fula eller att dom inte vågar vissa hur dom ser ut igentligen???
Sen är det ju tyvärr så att man inte kan säga vad man tycker och tänkter till vem som helst för det finns dom som suger åt sig som en svamp och nästan går under, sen finns det dom som lyssnar och skakar av sig det.

Jag struntar i vad folk tycker om mig så länge jag känner att det inte stämmer, men skulle det nån gång vara nåt som jag tycker " ja men det ligger nåt i vad människan säger" så skulle jag ju tänka till en gång till.
man måste tänka att" jag e bra på det jag gör" och ha tro på sig själv, men man ska aldrig glömma att det finns alltid nån som är bättre än dig, du kanske bara inte har möt den människan än.... Jag har märkt att jag passar bäst ihop med "starka" människor, sånna som har ett bra självförtroende som inte håller på och lockar efter att man ska säga positiva saker om dem (usch sånt tål jag inte får allergisk reaktion direkt,) sånna som har bra självförtroende, som är raka och säger vad dom tycker utan att linda in det i siden innan. min moster e ett mkt bra exempel på den sån människa, en bra förebild!

Kommentarer
Postat av: Liza

Kunde inte ha sagt det bättre själv!!!!

2008-12-03 @ 21:01:00
URL: http://lizaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Moster

Du är ju helt klart bäst ;)

2008-12-09 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0