Söndag

Nyvaken och med en kopp kaffe i handen, sitter och funderar va man ska ge folk i julklapp har av klarat min son och gudson men det e ett par kvar och dom e vuxna det e inget som dom behöver så där, så det e svårt att komma på nåt, ska försöka klura ut nåt under dagen för det e ju typ bara två veckor kvar som man har att inhandla nåt på och jag vill inte vara ute sista dagen och trängas med hysteriksa männskor.

Nåt som jag tycker e jätte viktigt nu så här innan ju e ju musiken, jag har två favoriter Mer jul, och Jul Jul, strålande jul.
Vad har ni för favoriter??
 Idag blir det en lugn hemma dag med lite städning, ska försöka att kolla på en film som jag har  fått låna The Secret har hört att man ska få sig en liten tanke ställare när man har sett det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0