Tokig morgon

Det hela börjar när jag har fixat iordning en god kopp kaffe, då hoppar Sabbe (katten) upp och välter ut den skit oxå!!!
sen säger min lilla älskling att han har bajsat, och det var ingen trevlig syn spec. när jag inte fått nåt kaffe, när vi har av klarat det så e det Douglas tur springer och har ner en skål på golvet som går i tusen bitar HJÄLP jag vill bara ha mitt kaffe nu, fram med dammsugaren och städa igen.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe iaf, väntar på att bli männsika spännande att se hur resten av dagen fortsätter ahahaha.
Idag ska jag handla lite på Coop skulle gjort det igår men glömde bort det, ska försöka få med mig kameran idag när jag och Douglas ska träffa tjejerna. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0