trött eller trött...

Nu e jag helt slut så trött att jag inte vet vad jag heter nästan, tror det blir tidigt i säng idag man ska ju orka med två dar till denna vecka. Snart e det dax att sluta röka oxå har bestämt att datumet är den 20 dec, hoppas att det ska gå bra tänkter mest på dom som finns runt omkring mig har en förmåga att vara väldigt lättstöt och tjurig. på fredag är det lucia på dagis ska bli så mysigt att gå dit och se alla barn som är så söta och sjunger falskt så att man får utslag:D och alla föräldrar som står och tycker sina små älsklingar är så duktiga fast man knappt vet vilken sång dom sjunger. Hur kommer det sig att så fort man är med ett gäng föräldra och berättar nåt om sitt barn så ska alltid nån berätta att deras barn den både det ena och det andra och är ju så mkt före sin tid,och den kan minnsan prata minst 7 olika språk och cykla utan stöd hjul och simmar som en fisk i vattnet fast den bara är 1 år, nej riktigt så farligt är det inte men varför ska dom alltid försöka få deras barn att se så mkt bättre ut än andras barn. nej nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0