Vår Lilla julafton

I måndags så hade jag, douglas och tjejerna vår lilla julafton.
Douglas visste precis vad som skulle hända och va mkt uppjagad. det blev många fina julklappar jag fick kaffe och choklad och inte vilken chocklad som helst utan bailys chocklad, kaffekarameller, tofflor att ha på jobbet så jag inte ska sno min kära grannes hela tiden, en kaffe kopp som det står Snygg, snygg, snygg på, som jag nu mera alltid startar dagen med så e humöret på topp:D nu har jag säkert glömt nåt hmm.
Douglas fick en sån där rit matta, man kan bara rita på den nån annanstans funkar inte pennorna.
Som vanligt när man e med tjejerna så går man där ifrån med ett leende på läpparna, för med dom har man alltid trevligt.




Tack tjejer för julklapparna puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0