Dålig på att skriva

Hej hopp i smurfskogen!
lite dålig på att skriva och uppdatera men men nu skriver jag.
igår lördags va schemat full späckat började med att vakna och duscha sen bar det av hem till mamma där vi gick till El giganten och köpte en laptop och en digital kamera till henne, hon är inte den mest tekniska mänharniskan som finns men hon kommer att lära sig.
Sen tuttade jag iväg till Solna och fixade mina naglar, bild kommer snart.
Efter det så va det middags bjudning hos min svärfar mötte upp mina grabbar och gick dit, efter en trevlig middag så gick vi ut och spelade fotboll men det var inte så kul för det var typ tre grader och blåste, sen så va klockan så pass mkt att det va dax att åka hem och lägga douglas.

Idag tänkte jag gå ut och jogga lite sen en sväng i solaritet, efter det städa och sen kommer svärmor och duoglas farbröder över har inte träffat dom på länge.

Igår kom angelica och familjen hem oxå himla härligt att höra hennes röst igen, ska bli kul att träffa dom på måndag.


kram kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0