Måndag

idag så har vi inte planerat att göra nånting utan bara göra det som faller oss in, jag ska snart ta och gå ut och jogga lite och sen blir det träning efter det.
imorgon är det vanlig dag igen och jag tänkte jag skulle gå och jobba och se om jag är redo, det har varit mkt för mig den sista veckan men tror att jag ska klara att fungera på jobbet, måste säga att jag saknar alla på jobbet och längtar efter att få tillbaks mina rutiner, känns som man har varit borta en evighet.

Snart kommer min älskade gudson och hans familj till sverige har saknat dom fast det bara har gått 4 veckor,hoppas vi kan få till något SATC foto oxå
Den 24:de så blir det kryssning oxå med ett gäng från jobbet ska bli himla kul, så det finns lite saker att se fram emot :)

den har vi ju den typ viktigaste dagen på hela året Min Födelsedag den 7:de Maj så skriv upp det i almenackan om du inte har ett super minne : -D

ciao ciao så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0