Tandläkare är inge vidare att gå till...

Idag efter jobbet så gjorde jag mitt första besök hos City Dental för att kolla hur min tänder mår, det va inte så kul resultat måste dra ut två visdoms tänder och laga två hål, visdoms tänderna va nog värst den ena sitter hel fel och kommer göra mkt ont i framtiden om man inte tar bort den
och den andra har bara kommit upp lite men är inte i sitt bästa skick hon sa att låter man den va så är det stor risk att man får inflamation Usch vad jag inte gillar tandläkare, visst laga hål är inte så farligt men dra ut saker det är ej okey.....
fast för att inte varit hos tandis på tre år så tycker jag inte det va så farligt med två hål, visdoms tänder kan man ju inte påverka tyvärr. nej en kopp kaffe på det här så mår man bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0