tisdag och tillbaks på jobbet

måste erkänna att det var en himla konstig känsla jag hade när jag va på väg till jobbet imorse, var blandade känslor kände mig glad för att vara tillbaks men samtidigt ledsen, ledsen för att det slog mig ganska hårt att jag va inte riktig så "stark" som jag trodde när det gäller att ha varit ledsen och trodde jag hade bearbetat klart men kände diret när jag hörde ordet "dö" hur magen vred sig och ögonen började fyllas med tårar, men så tror jag det kan vara i början och att man lär sig hantera det hela lättare.

Kände diret när man hade jobbat en stund hur skönt jag tyckte det var att vara tillbaks, jag gillar min arbetsplats, folket som jobbar där.

Dagen på jobbet gick väl inte allt för bra men det ska nog flyta på bättre imorn.
Imorgon så ska jag på utveklingssamtal på dagis på morgonen ska bli spännande och se vad som sägs.
Nej nu ska jag väl ta och få lite skönhetssömn så jag e pigg imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0