Fredag 28 Augusti

så skönt nu är det helg den tanken gick jag hem med när jag hade slutat jobba men så blir det inte kommer nog spendera helgen framför dator har massor med saker att göra malia scanna osv. kan ju inte göra det på dagarna när jag jobbar och sen när jag kommer hem så är jag på tok för trött för att ens öppna datorn.

Mammas operation gick bra så nu kör hon med den stackars personalen på rehab, tjatar om att hon klara minsan av både det ena och det andra, hoppas hon snart får komma hem, för personalen skull tänkte jag på.

Imorgon så ska Älskling iväg och Kita och sen så ska han och några vänner spela paintboll, så jag och dogge är själva, tänkte att om vädret tillåter så ska vi fixa hans cykel, stödhjulen sitter för högt upp så det vinglas mkt och då vill dogge inte cykla för han tror att han ska ramla varje gång och blir tok arg på cykeln för att den vinglar, tänkte försöka fixa lite picknick oxå så kan vi sätta oss i parken och fika lite efter vårt äventyr.

Nu sitter jag och dogge och väntar på att hans gudmor ska ring, men det börjar bli lite sent.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0