Gotland





Douglas och Älskling åkte redan på tisdagen, jag och sabbe var själva hemma


Grabbarna testar sina våtdräkter

Vårat fina hus som vi bodde i

Douglas kollar värmen i vattnet

Det var så varmt att man kunde bada även när solen gått ner och månen kommit upp

Grabbarna grus intar stranden

På fredagen så flög jag ner till dom lagom mör efter en veckas jobb

dom var glada att se mig

Otroligt vackert ute på gotland dit kommer vi åka flera gånger

Ett kvällsdopp, sen sover man som en stock

Full rulle på stranden härligt fin sand mellan tårna

bästa aktiviteten på stranden, ligga och guppa på en korkis i vattnet

tuff ska man va när man är på stranden


svårt att se men svante har fått upp kaiten i luften efter mkt om och men...

vi underhöll oss med kameran ist... undra vem som har lär honom och posa så där...

en sak är säker iaf ögonfärgen har han fått från mig, så underbar liten kille han är

ja vad brukar jag säga nu om inte....

P&K

Kommentarer
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

Hej! Va stor Douglas har blivit, och han är verkligen jättesöt! Kul att du bloggar, kommer kika in här lite då och då :) Kram!

2009-08-10 @ 22:15:55
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Angelica

åå ni såg ut att ha det jättemysigt ju, saknar douglas redan (dej oxå såklart!) pussa honom så mkt från mig han får inte glömma oss här...puss och kram

2009-08-11 @ 07:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0