Lördag 1 augusti

japp då va dett första augusti och näst sista dagen på semestern lite blandade känslor, fick veta igår att Snäckan har stugan på gotland nästa vecka.

Ska bli skönt med lite rutin på vardagen men det har varit underbart att få så mkt tid med familjen, det kommer jag sakna mest tror jag.

Idag så åkte Älskling iväg kl 9 för att jobba, jag och douglas får nog ta och städa lite här i lägenheten, helt otroligt att det blir skitigt och stökigt även fast man inte är hemma. Skulle behöva lite hjälp från älskling med vissa saker men får lämmna det till honom.

Varför samlar man på sig så mkt saker? just nu skulle jag bara vilja ta allt och släng ner i en svart sopsäck och hiva iväg.
nej nu kallar kaffet på mig måste vakna till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0