Söndag 30 augusti

har inte så mkt att skriva, idag har vi tagit det lugnt,, vi lämnade bort molle till ellen hon ska ta hand om honom efter som svante börjar sin praktik inmor så blir det för långa dagar för molle att vara hemma från 8- 17.30 liksom utan att få gå ut och kissa eller nåt nej det funkar inte så sa ellen att hon kunde ta hand om honom tills mamma kommer hem igen.

Mamma tror att hon får komma hem inom en vecka då har hon inte varit hemma på en månade förstår att hon längtar skulle jag oxå gjort.

Nu sitter jag och pysslar med alla papper och allt igen har fixat vidimerningen nu iaf nu är det bara att scanna in allt och maila, för en så oteknisk människa som jag så lär det ta ett tag så det kan förklara om jag är liiite trött imorn.
Är hilma glad för att jag har lärt mig mkt hur man gör med våran multi skrivar nu har lite saker kvar att utforska men det få bli en annan dag.

Nu spottar den ut papper ska ta och fixa lite se om jag har lyckats denna gång oxå.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0