Tisdag 11 augusti

idag har det varit en lugn och harmonisk dag, om en dag kan vara det vill säga;)
På jobbet började vi morgonen med lite tekniska problem vilket gjorde att vi inte kunde jobba men det blev en trevlig stund med kollegorna ist nåt,  som jag inte har nåt emot.
Efter ett tag så fixade allt sig och vi satte igång och jobba men strax innna vi skulle sluta för dagen så va problemet tillbaks, får hoppas att det e fixat tills imorn.

Åhhh jag blev så arg igår när jag såg att dom ringt från min nagelsalong, ringde upp dom och hörde vad dom hade på hjärtat, och själv klar va det de jag fasade över min nagel tjej är sjuk och min tid nu på ons måste bokas om, jag som verkligen böhvde fixa naglarna nu dom håller på och falla i små bitar:(( inte mkt att göra fick en ny tid nästa fredag men tyvärr inte hos min nageltjej får hoppas den andra är bra för jag är väldigt petig när det gäller mina naglar.

nu ska jag stoppa min son i ett härligt bubbel bad sen blir det natti natti

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0