Imorn är det Torsdag

och vi åker på lördag och jag har inte packat ett dugg, på fredag kommer jag inte vara hemma så det blir att packa imorn.
idag så skulle lilla familjen vaccinera sig mot svinan men tyvärr vaccinet var slut på Svea vaccin och visst vi kan vaccinera oss på vårdcentralen men dom har bara öppet till kl 16 och då sitter jag fortfarande på jobbet.
blir nog så att vi får ta det när vi har kommit hem från tahiland för då är vi lediga en vecka till så då kan vi gå vilken tid som helst.

just nu så blåster det storm ute så vi får ta och åka pulka en annan dag, jag har iaf lovat douglas att vi ska ta pulkan till dagis imorn ist för vagnen.

nu är det dax att göra iordning sig för sängen iaf för killar som snart är 4 år=)


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0