ojoj det är redan tisdag

tiden går snabbt nu, igår va Angelica och Jarem över på middag och så att Jarem skulle få sina julklappar, det var trevligt han har blivit så stor och bestämd underbar ålder=)

Inatt har det kommit mkt snö och det snöar fortfarande, jätte fint och det hkälper oxå julstämningen lite plus att det blir ljusare ute.
idag så ska jag ta fram resväskan så den får lufta sig lite och börja lite smått att packa, hade tänkt att jag skulle ha packat på fredag men har gjort lite ändringar i planerna så att efter jobbet på fredag så åker jag hem till mamma och umgås lite med henne och fixar iordning mig för avslutningen.
nu ska jag klä på mig för att ge mig ut i vinterlandet.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0