Söndag 6 Dec

God morgon eller god middag kanske man säger men jag har precis vaknat så för mig är det morgon.
Igår va en skön dag vi åkte till mamma och käkade och sen möblerade vi om i köket blev jätte bra, jag hann med att fixa håret, kolla på film och åka och handla åt mamma oxå.

Insåg att jag håller på att bli förkyld oxå är lite snuvig, men det hindrade mig inte från att senare åka och bowla med Erika och lite vänner, jätte trevligt sen ville då dra ut och festa men jag orkade inte så det blev en sväng förbi grillen och sen hem för en romantisk middag mitt i natten=)

Idag så blir det middags bjudning hemma hos oss, så snart ska vi sätta fart och röja undan lite här och förbereda maten.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0