Ja, då var det onsdag imorn igen

gud va skönt det känns när tiden börjar gå lite snabbare och det börjar vara lite lujsare ute nu oxå när man går till och från jobbet, nu e det bara lite värme på det här så har vi ju vår.
det går segt på jobbet just nu men det e bara att kämpa vidare nån dag slutar det ju vara trögt oxå, men så länge jag säljer så är jag nöjd sen att det inte är dom siffrorna som jag önskar är en annan sak.

hade världen härligaste kväll igår med tjejerna va hemma hos leo och käkade thai mat och snackade skit, pratade bland annat om att angelica snart flyttar med sin familj till dubai och hur alla kände inför det, jag vill nästan inte prata om det för jag vet att det kommer vara en otroligt känslomässig dag när dom åker men vi bestämde iaf att vi ska vinka av henne och Jarem  på arlanda.

har inte skrivit så mkt dom senaste dagarna för att jag e helt slut hoppas att jag får lite nya krafter nu när solen verkar vara framme en liten stund på dagen.
nu ska jag kolla på CSI Miami med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0