jahapp....

då har man klarat av årets första bihålsinflamation då i tisdag så trodde jag på riktigt att mitt huvud skulle explodera, och det blev inte bättre av att vårdcentralen inte registrerat mitt samtal, dom skulle ringt upp mig vid kl 12 och jag skulle fått en tid men icke!
jag ringde igen vid halv ett och då får jag till svar att mitt samtal nog inte blivit registrerat men tillslut fick jag en tid och en mkt trevlig läkare undersökte mig noga och sa att det var bihålerna men där emot såg öronen mkt fina ut, har haft mkt problem med öronen när jag va lite och även i vuxen ålder.
idag så kände jag mig lite bättre så jag travade iväg till jobbet, efter en mkt trög dag hämtning på dagis och sen lite mat och läggning på det så känner jag mig helt slut.

nej nu ska jag gå och ta av mig ansiktet och krypa ner i sängen. sov gott och krya på er vet att många av min släkt och vänner oxå är sjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0