Allt va jätte bra!

när jag va på strandkliniken imorse så mötes jag av en kvinna som  såg ut som en solstråle och var otroligt trevlig, det va hon som skulle kika på mitt ärr hon bara skrattde när jag visade henne det och så sa hon "nämen det där är ju ingenting du behöver inte vara orolig" sen sa hon att jag verkade må väldigt bra eftersom jag har jobbat i en vecka nu och utifårn ser man inga tendenser på att jag har gjort en bukplastik förutom att magen är plattare och midjan syns mera nu.


idag på jobbet så har det gått bra men dagen har varit seg kändes som att klockan aldrig skulle bli halv fem, nu sitter jag här mätt och trött tror inte att jag kommer kunna hålla mig vaken till tio så det blir tidig läggdax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0