Dyster dag idag

imorse när jag kom till jobbet så fick jag veta att en kollega mamma har gått bort, och vi på jobbet känner ju varandra ganska så bra eftersom vi inte är så många så självklart blir man ledsen, beklagar verkligen sorgen, vi skickade iväg en buket blommer till henne från oss alla på kontoret.
Stämmningen va väldigt låg idag men vi lyckades ändå klara 500 gränsen vilket vi var glada för, trodde inte att vi skulle fixa det med tanke på att det är första veckan och alla inte är tillbaks på sina jobb än.
vi har oxå fått individuell buget för varje person och jag klarade min så det känns bra att gå på helg.
nu blir det film rocknrolla. ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0