första dagen på jobbet

efter ledigheten och det va en tung dag då jag inte riktigt e tillbaks i min fysiska form, men jag kommer tillbaks mer och mer för varje dag som går.
Kändes skönt att va tillbaks rutiner och tider att hålla, jag gillar mitt jobb så pass mkt att jag tycker det e kul att gå och jobba även fast jag e trött eller har en dålig dag.
Har saknat alla på jobbet lite under ledigheten oxå, för vi är inte så många så det är ett samman svätsat gäng så man kommer varandra så nära.
Saknar dock två personer som i min mening har varit borta allt för länge, KOM HEM!


Har kikat lite på nätet på kläder, eftersom jag e så dålig på att ta mig in till stan och inte gillar att trängas med folk och stå i kö, har hittat lite saker som jag gillade så jag ska kolla lite till sen ska jag nog beställa.
satt på msn med en vän och disskuterade kläder och kom fram till att leggings är otroligt sköna och passar till det mesta, så i vår och sommar blir det nog mkt leggings och tunikor.
jag vill ha vår nu och sommar, värme och ljusa kvällar, man kan sitta på balkongen och läsa en bok och sola samtidigt, att bara slänga på sig en klänning och filpflop och gå, längtar så.....
nej nu e kl mkt och jag ska får min skönhetssömn inte för att jag behöver mer skönhet men sömnen är bra, ahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0