Fredagen

På jobbet igår så gick det väl allt förutom bra vet inte vad det var med kunderna men glada var dom inte på nån av oss.
Efter jobbet så gick jag hem till angelica och min underbart söt gudson  och va där en stund innan det var dax att åka iväg och bowla på Ball Breaker Ruggit roligt hade vi, vi bowlade två serier eller vad man nu säger, sen va det mat hamburgetallrik och inte nån sliskig som man får på grillen utan den här var det klass på och gott va det oxå:D

Sen va det pris ut delning mitt lag kom på tredje plats helt otroligt fick en fin medalj som jag är mäkta stolt över, vi fick oxå vatten flaskor som såg ut som bowling käglor med företagets namn tryckt på.
Det var en sjuk kul kväll och det var roligt att det va så många som va med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0