Härliga fredag

japp då har den här veckan rusat förbi då känns inte riktigt som man hänger med men det är okey bara det blir vår och sommar så är jag nöjd, vill så gärna ha lite värme.

som ni märker så håller bloggen utseende på att ändras inte riktigt klart än, det är Cintya som hjälper mig med det då jag inte e riktigt insatt i allt, gå in och kolla vad duktig hon är www.cintyaa.blogg.se

hade en tuff morgon igen denna gången var det ännu jobbigare när jag lämnade douglas på dagsi, jag vet att det går över och att efter typ en kvart så är han glad och leker för fullt igen, men det är när han skriker från sitt hjärta "neeejjj mamma gå inte!!!" och jag måste gå, som det känns som om mitt hjärta går i tusen bitar, det är verkligen jobbigt för mig känslomässigt.
det är tur att man har underbara vänner som man kan prata med och lyssnar när man känner sig lite Scchhööörrr.
nej duschen och sen ska vi kolla på film, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0