Lördag

Idag blir det att handla och städa lite till, tycker synd om min Älskling då jag inte precis är så hjälpsam när det kommer till städningen. I år så har vi bestämt att ha två kalas för douglas då det blir så mkt folk, det ena blir imorn för vuxna och nästa blir nästa söndag dåå är det barn kalas med pirat tema.

Har lite att inhandla inför nästa söndag oxå skulle gjort det tidigare men affären som jag skulle handla i var stängd, men ska försöka fixa det på måndag då jag ändå ska in till stan.

Läste nathalies blogg idag och dom verkar ha det helt underbart värme sol och massor av bad.
Jag längtar efter sommaren håller på och kolla vart vi ska åka, det lutar mot kreta, jag gillar grekland fast bäst gillar jag Cypern men där va vi förra året. vi får se var det blir bara det finns värme och bad så funkar det för mig:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0