Lugn måndag

idag är jag ledigt pga av inbrott på mitt jobb inge roligt alls, känns lite obehalgigt att en eller flera obehöriga männsikor har varit där och rotat, troligtvis så blir det att jobba imorn.

Har varit skönt att ha en extra dag ledigt vaknade nyss alltså vid kl 12, vet inte hur länge sen det var jag sov så länge men skönt va det.
Nu väntar jag på min älskling som är på väg hem med mat till oss, blir lite brunch idag.
Har märkt att det är många som är eller håller på att bli sjuka, men jag har klarat mig än så länge Peppa peppa!

Jag undrar när det tråkiga vädret ska försvinna nu har det varit grått och dimma hur många dagar som helst och det värsta är hur det påverkar en själv man har ingen lust med nånting utan bara ligga i sängen och kolla på tv, jag vill ha lite sol så man kan gå ut på en promenad utan att bli helt blöt och kall. nu kommer maten, ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0