Ondsdag en mycket bra dag

Imorse när jag va på väg till jobbet så kändes jag mig så otroligt lycklig och glad mer än vanligt, varför, det vet jag inte riktigt men kändes inte som att det spelade så stor roll.
Igår bestämmde vi oss för att vi ska köpa morfar och mormors bil det känns otroligt bra, ska upp till dom på lördag och hämta bilen och självklart hälsa på en stund.

På jobbet va vi idag ännu färre med det kändes faktiskt helt okey det var lugnt och skönt på nåt vis, sålde ja det gjode vi så helt enkelt en mycket bra dag.

Tänkte på hur mkt bra folk man har runt omkring sig sånna som ställer upp för en och bara finns där, tex som douglas "Plast" farmor, Snäckan, hon finns där när man behöver hjälp med saker och det är aldrig några problem för henne, hon har ställt upp för oss mkt och det är jag evigt tacksam för, jag gillar henne, hon har så många bra och goda sidor. 

nu måste jag gå och sova så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0