Så va den helgen över

det är helt otroligt hur snabbt helgen flyger förbi, igår så va vi hemma hos min älskings morfar och dansade ut julen och åt middag det var trevligt tills alla barnen fick sina sockerkickar då va det dax att röra sig hemåt, hemma så blev det nattning av dogge och sen film.
idag har vi inte gjort mkt älsklingen va och prov tränade thai boxning,tyckte det va kul men insåg att han har världens sämsta kondition plus att han har värsta lårkakan  och träningsvärk.
jag och douglas sysselsatte oss med att sova middag under tiden i ca tre timmar gud va det va skönt nu så e jag laddad för en ny vecka på jobbet.
vi har städat lite oxå himla upphätsande måste jag säga.
nu så ska jag steppa lite på min gå maskin( vet inte vad den heter) sen så blir det duschen och krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0