Små jobbig morgon

Ja morgonen flöt på bra till det var dax att säga hej då till Douglas på dagis då blev han ledsen och ville inte att jag skulle gå, både jag och personalen försökte muntra upp honom och få honom att fokusera på nåt annat än att mamma skulle gå till jobbet.
Efter en stund så kommer iaf en av fröknarna som har varit sjuk ett tag och då va det som bort blåst, när jag ikväll gick och la Douglas så pratade vi lite och när vi kom in på det som hände imorse så blev han jätte ledsen, grät och snurvlade och mumlade saker sm jag inte hörde vad det var, sa till honom att du måste lugna dig så jag hör vad det är du säger så jag kan hjälpa dig men igen så kom vi ingenvart utan han började berätta om när vi var på Cypern i somras och om bamse och hans vänner.

tror jag ska prata lite med dom på dagis och höra om dom har märkt nåt, vad det kan bero på eller så är det så att han är i nån fas just nu men det är så hjärtslitande när ens barn står på dagis och gråter allt vad han kan och skriker "nej mamma gå inte!!! "
 
Dagen på jobbet va seg men det funkade vi kom inte riktigt upp i dom siffror som vi önskat men vem vet vi kanske tar igen det imorn, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ner i lopplådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0