!!!!!VARNING!!!!!!! känsliga bör sluta läsa nu

idag när jag bytte tejpen på mitt ärr ( ska tejpa ärret i ca tre mån för att det ska bli så snyggt som möjligt) så fastnade det en skorp bit i tejpen och nu så kommer det lite vätska där skorpan satt, självklart ringde jag till strandkliniken och berättade och hon sa att det låter inte som något farligt men vill gör alltid så att vi ber patienterna komma in så vi får titta på hur det ser ut, så imorn ska jag dit kl nio
dom frågade vilken tid på förmiddagen som passade bäst och jag sa ingen men ta så tidigt som möjligt (så man inte missar så mkt på jobbet).  platsen där skorpan satt är inte stor alls men bättre att ringa och gå dit än att det händer nåt och det blir värre.
Idag har varit en mkt bra måndag är glad att den är över men måste säga att tiden gick fort idag, vi gjorde bra siffror på jobbet och då känns det extra bra när man går hem, jag hoppas att resten av veckan flyter på i samma takt.
nu är det dax att göra iordning sig för sängen så man e utvilad tills imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0