Borta bra men hemma bäst

är väl det man säger, men måste erkänna att jag saknar alcudia redan. inte för att vi gjorde nåt speciellt vi slappade vid poolen varje dag.

Hemresan gick jätte bra, fast jag har fått feber, har haft det i 2 dagar nu så jag var helt slut när vi väl hade kommit hem. Drömde i natt att jag hade fått den där svininfluensan och att jag fick ligga i nån plast bubbla och inte träffa nån och alla läkare hade såna där måndräckter på sig för att jag inte skulle smitta dom,Tack gode gud att det bara var en dröm.

nej nu är det dax för lite kaffe och möjligen en alvedon till, ska se om jag hinner ficka bilderna imorn sov så gott.

P&K

Kommentarer
Postat av: C

Welcome back! Hoppas du blir bättre snart! Kram C

2009-07-18 @ 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0