Jag älskar Alcudia

det är ett helt underbart ställe, stränderna är vita och havet turkost, långgrunt som bara den, ska du ha vatten upp till axlarna får du traska på en bra bit ut i vattnet.

Maten är god och folket trevligt lite svårt att förstå när spnjorer pratar engelska för dom läspar och mumlar ganska så mkt.
Douglas har ätit minst en glass per dag, hans hår har blekts så mkt att det nu skiftari vitt.

Vi har tagit det lugnt och sovit middag varje dag mellan ca 13.30 - 16.00 så man orkar med kvällen.
nej nu ska jag ta och sussa skriver nog mer när jag kommit hem för då kan jag lägga till lite bilder oxå, men vi har det helt underbart och om jag fick välja så skulle jag absolut stanna en vecka till.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0