Måndag 20 juli

Denna morgon har vi tagit det lugnt men nu börjar vi vakna till liv igen så snart ska grabbarna och jag åka och shoppa lite, det va jag som ville åka och shoppa och dom sa att dom ville följa med tror dom är sjuka eller nåt....

Vad jag ska shoppa vet jag inte men vill iaf kika lite om det finns nåt fint eller onödigt sån kan man ju inte få för mkt av :))
efter vår shoppingtur så blir det nog en sväng till sommarstugan och lite grillning om vädret tillåter.

Igår så va jag och Douglas över hos min mamma och hälsade på, käkade lite mat och douglas kollade på film, jag hann oxå med att tvätta av mammas sovrummsfönster, alla hennes fönster är i behov av tvättning men jag har sagt att tvätta fönster det får hon inte göra själv utan det gör jag.
Sen va douglas gudmor och min gudson över på besök, douglas har verkligen saknat dom, får hoppas det inte dröjer allt för länge innan dom kommer tillbax.

Har så många saker som jag vill göra som åka och hälsa på min morfar och mormor, åka till kolmården, åka till parken zoo,  gröna lund och skara sommarland men nu är det ju halvtid på semsetern så vi får se vad vi hinner med.
nej in i duschen och iväg och shoppa

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0