Onsdag 8 Juli

shit vilken dag det var igår och då menaar jag inte på nåt bra sätt.
Det hela började med att jag hade tid hos gynmottagningen för att plocka ut min p-stav det gick bra och vi pratade om vad jag skulle ha ist, vi kom fram till att p-spruta fick det bli, jätte trevlig barnmorska som jag träffade och hon förstod vekligen och lyssnade på vad jag hade att säga.

när jag var klar där åkte jag hem igen tilll mina killar som va så utråkade pga av det dåliga vädret, helt plötsligt börjar jag känna mig konstig lite snurrig och illamående så jag gå och lägger mig en liten stund och hoppas att det ska försvinna, men icke vaknar och känner samma sak plus att jag är hungrig
Slänger ihop lite mat och hoppas att det var lite mat som behövdes.

Det börjar kännas lite bättre tills jag reser mig ur soffa, dom kommer allt upp, bosätter mig på toan en stund, sen blir det sängen för jag känner mig helt matt och snurrig plus att jag har fått feber, fryser som en tok fattar inte vad som händer, jag kan junte bli sjuk nu vi ska ju åka på fredag:(((

Killarna gå och lägger sig och jag lägger mig i ett skållhet bad måste ha lite värme, känns bra efter badet men tydligen lugnet före stormen blev att hålla toan sällskap igen, tar en ipren för jag måste sluta frysa gör ont i kroppen.
Somnar äntligen och vaknar kl 03 i natt pga att jag fryser igen 2 ipren och sen en stunds sömn till.

Nu känner jag mig helt okey men vet inte om det fortfarande är iprenen som gör att jag mår bra
Idag så ska blien i på Ac service sen får vi se hur jag mår om det blir nån aktivitet.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0