Tisdag 7 Juli

jaha kul väder ut ,man skulle kunna tro att det ska bli höst när som helst, men det gör inget för på Fredag morgon kl 06.40 så lyfter vårt plan till Alcudia såå skönt.

Idag blir det tripp till vårdcentralen och plocka ut min p-stav den är bara till besvär (ni tjejer vet vad jag pratar om) ska kolla med dom på mödravårdcentralen om jag får ta P-spruta igen eller om jag kan ta sån där östrogenfritt p-piller.
Sen blir det att fortsätta med projekt stor röjning i lägenheten, har insett hur mkt skit man sparar som bara tar plats, Älskling rensade igår bland sina kläder och helt plötsligt är inte gaderoben spräng full längre.

Ska försöka hinna ta ner resväskan oxå så den får lufta sig lite, den står uppe på vinden och har en speciell doft i sig och luftar man den inte så har man den doften i alla kläder som ligger där i sen.

Måste kolla hur jag ska planera resten av dagarna innan vi åker oxå har så mkt jag vill göra men mkt beror på vädret, för hur kul är det att vara på Kolmården en hel dag i regn,inte såå trevligt.

Mer kaffe så kanske man kan öppna ögonen ordentligt

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0