Torsdag 23 juli

jahapp vad gjordes igår då, nja inte mkt vi hade slappdag va hemma och gjorde ingenting, jo jag lyckades tvätta diska  och dammsuga lite och killarna va ute och spelade fotboll en stund men det var för varmt så dom kom in ganska så snabbt.

Idag hade vi planerat att åka till Södran ute på ekerö och bada men det verkar inte vädret vilja, så vi får se vad vi gör under dagen men sen fram till kvällen ska vi ut till sommarstugan och grilla lite mums!

Imorgon ska jag Äskling, douglas och min mammma åka på roadtrip upp till min morfar och mormor och hälsa på, då kommer hela min släkt vara samlad för att idag så åker min moster upp och är där några dar, så roligt att få träffa alla det är ju inte så ofta.

Nu måste jag ha lite mer kaffe så man börjar fungera.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0