Torsdag 9 Juli

Hjälp va tiden går fort, har ju massor som jag måste hinna med att göra innan vi åker imorgon.
Idag är jag iaf helt frisk och känner mig som vanligt igen, kan ju ha nåt med att jag spenderade hela gårdagen med att ligga och halv sova i sängen, Älskling fick oxå en släng av kräksjukan igår så vi var två sjuklingar, Douglas va jätte uttråkad och tyckte vi var tråkiga som inte orkade göra nåt, men då ringde hans farmor och erbjöd sig att ta med honom till skansen så vi kunde kurera oss i lugn och ro.

Det var jätte skönt att bara kunna ligga i sängen och inte göra nånting men nackdelen är ju att jag har dubbelt så mkt att fixa idag, har fortfarande saker som måste inhandlas inför resan, men det ska nog lösa sig.

Har kolla vad det är för väder på Alcudia under den veckan vi ska vara där och det ska vara mellan 30- 37 grader och sol, det känns skönt med tanke på hur vädret här hemma är.

Douglas har resfeber så det står härliga till han kan inte sluta prata om när vi ska åka, om flygplanet, bada och äta glass.
tror att denna resa är välbehövlig för oss alla, ska försöka fota lite, just det måste ladda kameran. ne mer kaffe skriver kanske ikväll om inte resfebern tagi över då:))

P&K

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0