Äntligen helg

Så skönt med helg, fredag gick bra på jobbet efter jobbet så gick jag och hämtade douglas och vi åt en väldigt näringsrik middag på Mc Donalds efter det så beslutade vi och för att gå hem från Liljeholmen efter som vädret va så skönt, det va en härlig promenad, hemma så la vi oss och kollade på Madagaskar sen var det dax för Dogge att sussa.

Jag satt på kvällen och kollade på web tv på Charter Hjältarna skrattad så jag grät när jag så Bert Karlsson rida på "falska kameler" efter det blev det ett avsnitt med CSI Miami med älsklingen.

Nu känns det som att våren börjar ta fart, såg igår när jag lämnade lileman på dagis att dom har börjat vår städa i Aspudden, så snart snart är det vår, har oxå sett att krokusarna är på väg upp och fåglarna sjunger på som bara den, härligt!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0