Lördag

Igår kväll så började det snöa igen eller rättare sagt det va en snöstorm kändes som att våren aldrig kommer att komma men nu töar det och det ska vara plus grader i flera dar och på tisdag ska det vara sol och ca 10 grader jippiii.

Douglas verkar bli lite bättre har feber lite då och då mest på kvällen och natten men nu på morgonen så verkar vara helt okey.
Idag så blir det klädbytar dag för mig killarna stannar hemma dom gillar inte riktigt det där med ca 100 tok hysterisk mammor och pappor som sliter och drar i kläder, jag har vant mig och vet att ska man komma fram så e det bara att ta sats och fälla ut armbågarna och pressa sig fram, nej inte riktigt så farligt är det inte men det e inte lungt och harmoniskt, skulle kunna säga att det är som super rea i affärerna.

Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe till så man e på topp kl 10 när Klädbytar dagen startar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0