måndagen över

skönt att denna dag e över har så svårt med måndagar känns inte som man kommer igång riktigt efter helgen, som sagt det är jag och katten gustaf:D


På jobbet blev det en ganska så bra dag har funnits bättre men jag är nöjd med tanke på att det är måndag och allt.
Har Hitta en ny favorit låt denna gång är det med Beyoncé -Sweet Dreams hon har en helt otrolig röst som jag gillar starkt , plus att hon e lika snygg som en själv ( nej självkänslan e det inget fel på)




Hoppas att douglas e på bättrings vägen nu han verkar bättre mindre snorig och hostigksnske blir dagis imorn han längtar ju såå att få träffa sina kompisar man kan ju tröttna på mamma och pappa efter en vecka hemma det skulle jag iaf göra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0