Mycket att göra med för lite tid

veckan som har gått att känts som kaos, älsking har haft mkt att gör med skolan och douglas har varit hemma hela veckan sjuk. har känt att det har varit ett pussel att få ihop allt men nu hoppas jag att det blir lite lugnare.

Igår var vi på Andys lekland i sickla, där var det fart och fläck må jag säga douglas tyckte det va roligt även fast han bara gick på halv fart.
idag så tyckte jag det fick vara nog och tog med douglas till vårdcentralen det visade sig att han har öroninflamation plus sin förkylningsastma, lilleman har ju inte orkat med nånting utan mest legat och kollat på film, stor favoriten är lejonkungen. igår var jag ute och åt på sangira med angelica och leo å hade det mysigt.

om en vecka så flyttar tre personer som jag tycker väldigt mkt om, det kommer kännas tomt men dom kommer ju tillbaks snart igen, sen så finns ju msn och alla möjliga sätt att hålla kontakten på så det ska nog bli bra.

ne nu blir det e avkopplande bad tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0