Förhållanden

Många av mina vänner har "dejtat" och sen har det slutat med att dom blir sårade, det är så tråkigt att se hur dom än efter än faller i marken då dom flesta har gett dom förhoppningar om att det finns nåt att bygga vidare på som sen har visat sig vara helt fel.

Vet inte om det beror på att killarna inte riktigt kan uttrycka sig hur dom känner för tjejerna??
Eller har tjejerna tolkat alla signaler fel???

Många ganska långa förhållanden är det oxå som går i tu nu känns snart som att alla kommer vara singlar, brukar dom inte säga att det är vid våren som många blir kära och startar sina förhållanden?
I år verkar det vara tvärt om.

Hoppas ni finner en Man/Kille som Uppskattar er och är Ärlig, för Ärlighet varar längst.

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Liza

Helt rätt Alex...

Tar ju åt mig eftersom jag vet att jag är en av dom du syftar på.

Och ärlighet vara längst, synd bara att vissa killar inte fattar det :(

2009-05-23 @ 18:53:18
URL: http://lizaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0