Helg

Så va det helg igen som man har längtat, det va en härlig födelsedag fick fina presenter och många gratulationer.
det är inte många veckor kvar på jobbet och jag hoopas att det ska gåå lite bättre än vad det gjorde denna veckan, men men inget mer om jobbet nu.
idag blir det att åka över till mamma och hälsa på, douglas har tjatat om att han såååå gärna vill åka till mormor och jag ska koppla in hennes modem till datorn så hon kan få igång sitt internet, vem vet snart kanske hon oxå sitter och bloggar ahahaha NOT!

Imorgon blir det lite firande av mig ute på sommarstugan men lite mat och trevligt sällskap så jag hoppas att vädergudarna kan se till att fixa uppehåll och lite sol imorn.

det får va det för nu puss och kram ses på stan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0